BEYAZ MASADA TELEFONLARI CEVAPLADI

Tokat Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu, vatandaşların, dilek, öneri, talep ve şikayetleri için kullandığı Beyaz Masa’da gelen çağrıları bizzat cevapladı.


BEYAZ MASADA TELEFONLARI CEVAPLADI

Tokat Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu Alo 153 Beyaz Masa’da vatandaşlardan gelen telefonları cevapladı. Tokat Belediyesi, gerçekleştirdiği teknolojik yatırımlarla 2019 yılında Türkiye’de Akıllı Şehirler kategorisinde ilk 10 şehir içerisinde yer almayı başarmıştı. Tokatlı vatandaşların istek, talep ve görüşlerini ilettikleri Alo 153 Beyaz Masa uygulaması yıllar içerisinde çok daha etkin bir hale geldi. Vatandaşların dilek, öneri, talep ve şikayetleri için kullandığı Beyaz Masa’da WhatsApp hattı da kurulmuştu.

 

“ALO BEN EYÜP EROĞLU”

153 numarasından, Twitter, Facebook, İnstagram gibi sosyal ağlar üzerinden, e-mail hesaplarından ve belediye internet sitesi üzerinden 7/24 talep, şikâyet ve önerileri alan Tokat Belediyesi Beyaz Masa Birimini telefonla arayan vatandaşlar dün büyük bir sürpriz ile karşılaştı. Belediyeyi arayan vatandaşlar hattın ucunda Tokat Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu ile görüştü.

 

GELEN TALEBİN ÇÖZÜMÜ İÇİN HEMEN TALİMAT VERDİ

Çay Mahallesi Abdülfettah Caddesi’nde yaşayan Cafer Sıralı da talebini bizzat Başkan Eroğlu’na ileten isimlerden birisi oldu. Vatandaşın talebini dinleyen Başkan Eroğlu, ilgili birime bizzat talimat vererek talebin yerine getirilmesini istedi. Vatandaşlarla kısa sohbetler de gerçekleştiren Başkan Eroğlu, beyaz masa çalışanlarına, vatandaşların taleplerinin en hızlı şekilde çözülmesi için gösterdikleri özveriden dolayı teşekkür etti.

 

AMAÇ: KATILIMCI VE ÇOĞULCU YÖNETİM ANLAYIŞI

Beyaz Masa’nın kuruluş amacı; katılımcı ve çoğulcu yönetim anlayışı olarak bildirilmişti. Tokat Belediyesi uzun bir süredir verdiği bu hizmetle; kalite, şeffaflık, adalet, hız, etkili iletişim, samimiyet, güven verirken gizlilik gibi değerleri de ön planda tutuyor.

Dursun Ekrem Er / ÖZEL HABER