Ordu’nun Aybastı ilçesi ile Tokat’ın Reşadiye ilçesini birbirine bağlayan karayolunda meydana gelen trafik kazasında bir otomobil şarampole yuvarlandı. Kazada yaralanan sürücü hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
Kaza sonrası bölgede kısa süreli hareketlilik yaşanırken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Direksiyon hakimiyetini kaybetti
Kaza, Aybastı-Reşadiye karayolunun Bozcalı mevkiinde meydana geldi.
Edinilen bilgilere göre, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil kontrolden çıkarak yol kenarındaki şarampole yuvarlandı.
Kazada, Bozcalı Kasabası sakinlerinden A.N. (76) yaralandı.
Sağlık ekipleri sevk edildi
Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.
Yaralı sürücüye ilk müdahale olay yerinde yapılırken, daha sonra ambulansla Niksar Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Sağlık durumu iyi
Hastanede kontrol altına alınan sürücünün genel sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Öte yandan kazada otomobilde büyük çapta maddi hasar meydana geldiği, aracın kullanılamaz hale geldiği bildirildi.
Soruşturma başlatıldı
Jandarma ekipleri kazanın meydana geliş nedenine ilişkin inceleme başlatırken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.
Yetkililer, sürücüleri özellikle virajlı ve eğimli güzergâhlarda dikkatli olmaları konusunda uyardı.