SAMSUN (İHA) – Samsunspor Teknik Direktör Direktörü Markus Gisdol, Kasımpaşa maçının ardından yaptığı açıklamada, ligdeki son 2 maç ve kupadaki galibiyetle birlikte üst üste 3 maç kazandıkları için mutlu olduklarını...
Markus Gisdol: “3 maçtır üst üste kazanıp, harika bir hafta geçirdik”
SAMSUNSPOR TEKNİK DİREKTÖR DİREKTÖRÜ MARKUS GİSDOL, LİGDEKİ SON 2 MAÇ VE KUPADAKİ GALİBİYETLE BİRLİKTE ÜST ÜSTE 3 MAÇ KAZANDIKLARI İÇİN MUTLU OLDUKLARINI SÖYLEDİ.
Loading...