Karadeniz Eğitim ve Gençlik Derneği tarafından yürütülen Uluslararası Erasmus+ Projesi kapsamında Slovakya, Yunanistan, Romanya ve Bulgaristan'dan gelen toplam 26 öğrenci Erbaa'da bir araya geldi. Gerçekleşen eğitimve kurslarda gençlerin günlük yaşamda karşılaştığı psikolojik sorunlara odaklanıldığı öğrenildi.
Eğitimlerde ruh sağlığına yönelik çalışmalar yapıldı
Program boyunca stres, kaygı, sosyal izolasyon ve psikolojik dayanıklılık başlıklarında çeşitli eğitimler düzenlendi. Farklı ülkelerden gelen gençler hem bilgi paylaşımında bulundu hem de ortak etkinliklerle deneyimlerini birbirine aktardı.

Belediye misafir öğrencilere teşekkür etti
Erbaa Belediyesi de proje kapsamında ilçeye gelen öğrencileri ağırladı. Belediyeden yapılan açıklamada, "Proje kapsamında şehrimizde misafir ettiğimiz kıymetli öğrencilerimize ve Karadeniz Eğitim ve Gençlik Derneği Başkanı Mustafa Erekli'ye teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyoruz." ifadelerine yer verildi.
Uluslararası proje kültürel etkileşimi de güçlendirdi
Eğitim programı yalnızca akademik içerikle sınırlı kalmadı. Farklı ülkelerden gelen gençler Erbaa'yı yakından tanıma fırsatı bulurken, kurdukları yeni dostluklarla kültürel etkileşimi de güçlendirdi. Proje, gençler arasında dayanışmayı artıran önemli organizasyonlardan biri olarak tamamlandı ve güzel anılar bıraktı.





