Tokat Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Muharrem Ayı dolayısıyla düzenlediği aşure ikramı programıyla vatandaşların ağzını tatlandırdı. 25-26 Haziran tarihlerinde kent merkezindeki meydanlarda ve vakıf camilerinde gerçekleştirilen etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma kültürü yaşatıldı.
Programın ikinci gününde, Cuma namazının ardından Takyeciler Camii, Behzat Camii ve Hamza Bey Camii'nde toplam 3 bin kişilik aşure dağıtıldı.

Vali Köklü de aşure dağıttı
Takyeciler Camii bahçesinde düzenlenen programa katılan Tokat Valisi Abdullah Köklü, vatandaşlara aşure ikram etti. Valilik öncülüğünde, Vakıflar Bölge Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen programda cami bahçesinde uzun kuyruklar oluştu.

Ay yıldızlı kazanlar ilgi gördü
Programın dikkat çeken ayrıntılarından biri ise aşure kazanlarının üzerindeki süslemeler oldu. Kırmızı beyaz ay yıldız süslemesiyle hazırlanan kazan kazan aşure, etkinliğe ayrı bir renk kattı.





