Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, vatandaşlarla aynı sofrada orucunu açarken, iftar öncesi birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları verdi. Tokat Belediyesi tarafından Muharrem Ayı boyunca kurulan iftar sofraları, her gün Yeşilırmak Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Bahçesi ile Gülbahar Hatun İlkokulu Bahçesi'nde vatandaşların hizmetine sunuldu.
Başkan Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, belediye başkan yardımcıları ve birim müdürleriyle birlikte yemek dağıtımını bizzat gerçekleştirdi.
Yazıcıoğlu'ndan Muharrem Ayı Mesajı
İftar öncesinde katılımcılara hitap eden Başkan Yazıcıoğlu, Muharrem Ayı'nın manevi iklimine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: "Muharrem ayı; sabrın, adaletin, fedakârlığın, paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel şekilde idrak edildiği müstesna zamanlardan biridir. Bizler de Tokat Belediyesi olarak bu manevi atmosferi hemşehrilerimizle birlikte yaşamak, aynı sofranın bereketini paylaşmak ve gönüllerimizi buluşturmak için iftar sofralarımızı kurduk" dedi.




