Yapı İşleri Teknik Daire Başkanlığı, uzun yıllar boyunca özveriyle görev yapan iki değerli çalışanı Ramazan Çakmak ve Dursun Köse için anlamlı bir veda yemeği organize etti. Daire başkanlığı öncülüğünde düzenlenen organizasyonda, mesai arkadaşları bir araya gelerek emekli olan çalışma arkadaşlarını yalnız bırakmadı.

Samimi Sohbetler ve Duygu Yüklü Anlar
Yemek sırasında hem geçmişin tatlı anıları yâd edildi hem de samimi sohbetler eşliğinde dostluklar pekiştirildi. Katılımcılar, Ramazan Çakmak ve Dursun Köse’ye yeni yaşamlarında sağlık, mutluluk ve huzur temennisinde bulundu. Özverili çalışmalarıyla hatırlanan iki isme, iş arkadaşları tarafından duygu dolu teşekkürler iletildi.

Organizasyonda Emeği Geçenlere Teşekkür
Veda yemeği, Yapı İşleri Teknik Daire Başkanı’nın koordinasyonunda, çalışanların katkılarıyla hazırlandı. Etkinlikte sadece veda değil, yıllarca aynı çatı altında çalışmanın oluşturduğu dostluklar ve dayanışma ruhu da bir kez daha vurgulandı.

Çakmak'tan duygu yüklü konuşma
Ramazan Çakmak veda konuşmasında hissettiği duygularını şöyle dile getirdi: "42 yıllık çalışma hayatımın ardından emeklilik sürecine adım atarken, bu anlamlı geçişte yanımda olan Gaziosmanpaşa Üniversitesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı'nın değerli çalışanlarına ve kıymetli mesai arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum. Emekliliğim vesilesiyle düzenledikleri veda programı, benim için unutulmaz bir anı olarak kalacak. Böylesine özel bir günde gösterdikleri vefa, samimiyet ve dostluk için hepsine ayrı ayrı minnettarım" dedi.
Mesai Arkadaşlarından Vefa Dolu Uğurlama
Veda yemeği, kurum kültürü açısından örnek teşkil ederken, kuruma emek veren çalışanlara gösterilen vefanın önemini bir kez daha gözler önüne serdi. Ramazan Çakmak ve Dursun Köse, kurumun hafızasında saygı ve takdirle yer edinmiş iki isim olarak emeklilik hayatlarına uğurlandı.





