AK Parti Tokat Milletvekili Cüneyt Aldemir, Reşadiye-Tozanlı Grup Yolu'nda çalışmaların başladığını açıkladı. Bölge muhtarlarıyla birlikte sahaya indiklerini belirten Aldemir, yolun en kısa sürede tamamlanarak vatandaşların hizmetine sunulacağını ifade etti.

Aldemir paylaşımında, "Reşadiye-Tozanlı Grup Yolu için çalışmalarımıza başladık. Bölge muhtarlarımızla omuz omuza vererek sahaya indik. Bu yolu en kısa sürede, en sağlam şekilde tamamlayacak, hemşehrilerimizin hizmetine sunacağız" ifadelerine yer verdi.

AK Parti teşkilatının paylaşımında ise Tozanlı Grup Yolu'nun Reşadiye ve bölge açısından önemli bir ulaşım hattı olduğu belirtilerek, asfaltlama çalışmalarının kararlılıkla sürdürüldüğü vurgulandı. Açıklamada, yolun tamamlanmasıyla birlikte ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale geleceği, köyler ile ilçe merkezi arasındaki bağlantının güçleneceği ifade edildi.

Paylaşımda ayrıca, çalışmalara destek veren Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Tokat milletvekilleri, AK Parti Reşadiye İlçe Başkanı Hasan Karaca, İl Genel Meclisi üyeleri Yusuf Avşar ve İbrahim Demir ile bölge muhtarlarına teşekkür edildi.
Yetkililer, Tozanlı Grup Yolu'ndaki asfaltlama çalışmalarının tamamlanmasının ardından bölge halkının daha modern, güvenli ve konforlu bir ulaşım altyapısına kavuşacağını belirtti.




