AK Parti Tokat Milletvekili Cüneyt Aldemir, TBMM’de Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile gerçekleştirdiği görüşmede Tokat’ın ulaşım yatırımlarını gündeme taşıdı.
AK Parti Tokat Milletvekili Cüneyt Aldemir, Tokat’ın ulaşım altyapısını güçlendirmek ve vatandaşların yaşam kalitesini artırmak amacıyla Ankara’daki temaslarını sürdürüyor. Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile bir araya gelen Vekil Aldemir, Tokat genelinde devam eden ulaşım projelerini değerlendirdi.
Görüşmenin ana gündem maddelerinden biri, bölge halkının yakından takip ettiği Reşadiye-Tozanlı Grup Yolu Projesi oldu. Projenin mevcut durumu, sahadaki çalışmalar ve vatandaşların beklentileri detaylı şekilde ele alındı.
Görüşme sonrası açıklamalarda bulunan Milletvekili Cüneyt Aldemir, Tokat’ın her ilçesine devlet yatırımlarının ulaşması için yoğun çaba gösterdiklerini belirterek, ulaşım projelerinin bölgenin kalkınmasında kritik rol oynadığını ifade den Vekil Aldemir, “Tokat’ımızın ulaşım ağını modern standartlara kavuşturmak, hemşehrilerimizin günlük yaşamını kolaylaştıracak nitelikli projeleri hayata geçirmek temel önceliğimizdir. Büyük önem verdiğimiz Reşadiye-Tozanlı Grup Yolu projemizin geldiği aşamayı Sayın Bakanımıza arz ettik. Projenin hızlandırılması ve en kısa sürede tamamlanması konusunda destek aldık” dedi.
Tokat’a gösterdiği ilgi ve katkılar dolayısıyla Bakan Abdulkadir Uraloğlu’na teşekkür eden Aldemir, Bakanlık nezdindeki tüm süreçleri yakından takip etmeyi sürdüreceklerini vurguladı.
Tokat’ın kalkınma hedeflerine ulaşmasında ulaşım yatırımlarının stratejik önem taşıdığına dikkat çeken Aldemir, vatandaşların beklentilerini karşılayacak projelerin hayata geçirilmesi için çalışmaların kararlılıkla devam edeceğini söyledi.




